Lite av varje

Idag var det, till stor skillnad från igår, knökat på Grönan. Folk hade verkligen suttit inne och tryckt och väntat på att regnet skulle sluta förpesta deras sista värefulla sommarveckor. Dessutom var Carl-Einar Häckner på stora scenen och uppträdde så det var minst sagt liv i luckan.

Sitter här för mig själv och lyssnar lite på Tough Alliance men har typ redan tröttnat. Synd. Tänkte köpa skivan men nu sjönk det suget lite. De är absolut bäst att lyssna till de få, exklusiva gångerna Popexpressen kör dem och man får superenergi att fortsätta jobba. Det är då musik som den ger mest. Får nog byta till nåt annat. Plasticines - Loser får bli nattens musiktips.

Satte mig bredvid en tjej på bussen idag och fick för mig att jag skulle fråga om det gick bra att jag satte mig där, precis som jag brukar göra hemma. Hon tittade på mig som att jag vore ett lustigt litet monster. Ska fortsätta med det.

Nu ska jag inte fortsätta alls utan sova istället.
Sleep tight - Wednesday night
(Snart sovandes över tangentbordet, Kerstin)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0