Tack och Hej

Jaha då var livet på den kungliga Djurgården över, iaf för mig. Kerstin har ju en månad kvar. Känns väldigt tomt och konstigt måste jag erkänna. Nu har jag en vecka kvar av galet ”Stockholmsliv” att se fram emot. Sedan är det dags att flytta hem till byn igen och försöka fylla dagarna med någonting. Jag kommer verkligen att sakna Stockholm och Grönan! Men mest av allt kommer jag sakna Cursed!!! Vet inte riktigt hur jag ska få mitt liv att gå ihop utan henne.

Det kan hända att jag dyker upp här igen om det, mot förmodan, händer nåt intressant i Linköping, och några kändisspan lär det väl inte bli heller direkt. Om man inte räknar landshövdingen…

Jaja, det här blir bara en kortis, vi kommer tillbaka och berättar mer om vad som har hänt på sistone. Stor kändis-lista utlovas!!! Och även några kära återseenden.

Puss och Kram på er alla
Liza


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0