Lucka nummer 13

"Sancta Luciia, skänk mig en tia. Tian var trasig, Lucian var knasig." Då var det då dagen med stort L. Hoppas ni har fått lussekatter till frukostkaffet och inte missat den traditionsenliga sändningen på TVn. Vårat bidrag till denna mysiga dag blir ett extra långt klipp och håller ni inte med om att han inte är helt olik Miss Lucia herself? Ett rött band och ljuskrona bara...

Lucialuckan nummer 13


Jo, ni minns väl de klassiska långärmade t-shirtsen med luvor? Erkänn att ni hade en, killar?

Kommentarer
Postat av: Jonte

Eller....Sancta Luciia, skänk mig en tia, inte en femma, för det har jag hemma... :)

2008-12-13 @ 09:58:49
Postat av: Någon med barnslig humor (definitivt INTE en av bloggarna som vill vara värst...)

Sancta Lucia skänk mig en tia. Tian var rutten drag mig i tutten...

2008-12-13 @ 20:20:23
Postat av: ella

HAHAAH! -jaha, vad brukar ni göra? -ehhh, vi brukar kela med hennes hamster...

2008-12-14 @ 12:57:18
Postat av: Kerstin

HAHAHA!

2008-12-15 @ 10:25:11
URL: http://st08ckholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0