Lucka nummer 2

Dagens lucka ser lite annorlunda ut än gårdagens, men vi lovar den är minst lika mycket 90-tal. Jag tror inte vi behöver säga mer än så utan varsegoda att öppna lucka nummer två!

Lucka nummer 2





Denna lucka är tillägnad alla de som, liksom jag och min syster, tävlade om vem som kunde flest reklamer när de var små (?) Men också till alla er som bara kan njuta av en riktigt bra reklam från det ljuva 90-talet, för visst är den en klassiker?!?



GLÖM INTE! Alla försök till tjuvöppning av luckor bestraffas från topp till tå med platåskor och spikes!

Kommentarer
Postat av: tina

hahahahahahahaha jag dör!

Ser fram emot resten av kalendern!

2008-12-02 @ 18:12:07
URL: http://ihuvudetpamartina.blogg.se/
Postat av: mackan

måste ju säga att reklamtävlandet var en fullträff, jag och magnus har ju haft våra dyster. Ser fram emot nästa!

2008-12-02 @ 19:04:21
Postat av: ella

älskar när han häller den i strumpan... det är ju LKPG-standard!

2008-12-03 @ 00:04:29
Postat av: Emma

Vad då när vi var små? Tävlar fortfarande...

2008-12-04 @ 19:14:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0