Lucka nummer 6

Men julen handlar väl ändå inte om måsten? Det handlar väl om att umgås med nära och kära "och bara koppla av....Livet har sina goda stunder!"  (OJ vad kom den ifrån??? Bara liite reklamskadad?) Det där var bara en liten extra karamell så här sex dagar in i december, och bara 18 DAGAR KVAR TILL JULAFTON!!! Här kommer den riktiga luckan:

Lucka nummer 6


Jaa herregud, vi svenskar kunde verkligen göra serier på den tiden! Det måste man ändå säga. Jag menar, handen på hjärtat, följde ni inte det här??

Kommentarer
Postat av: carrot

jag följde det INTE! fick inte för mina föräldrar..

2008-12-06 @ 09:53:37
URL: http://barbiefatal.blogg.se/
Postat av: Jonte

haha..inte jag heller, "skitprogram" sa mamma.

2008-12-06 @ 09:56:47
Postat av: ella

och jag följde allihopa. men tre kronor var the shit iaf.

2008-12-06 @ 19:51:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0