Nu har startskottet gått, på riktigt!

Ja alltså inte startskottet för VÄRLDENS BÄSTA JULKALENDER den har ju vart igång i snart en vecka - Jag hoppas verkligen att ni inte har missat den! Annars har ni ju chansen att komma ifatt nu! Nä startskottet som gick idag var för julklappshandeln, i alla fall i leksaksaffären. Det var sjukt mycket folk idag, ibland gick det inte ens att ta sig in i butiken för allt folk. Men det här är bara början, värre kommer det bli och det ser jag fram emot för på nåt sätt kändes det ändå som om det blev lite julstämning där emellan alla carsbilar och littlest petshop figurer. För även om folk är mer stressade så här års så är de också mycket trevligare och mer tacksamma när man har tid att hjälpa dem. Jag hade till och med ett par kunder som tog sig tid att påpeka att vi hade väldigt bra service och att det var väldigt trevlig! Världsklass?
 I alla fall så är Dagens tips att INTE åka och handla leksaker på en lördag i December, om man inte tycker om att trängas med alla andra.

Igår lärde pappa mig hur man byter däck på bilen så nu känner jag att jag är redo för den där bilen jag har önskat mig av tomten, för han vet väl det Kerstin?? Sedan skjutsade jag mina föräldrar till flygbussen och återvände hem för att packa upp min sprillans nya telefon =) Det innebär att jag har ett nytt telefonnummer för första gången sen jag skaffade mobil! Om du känner och tror att du är berättigad att få mitt nya nummer är det bara att höra av sig! Mitt gamla nummer fungerar fortfarande.

Nu sitter jag och kollar på en konstig film med Anna så det är väl dags att försöka återvända till handlingen och vara lite social med Anna igen.

Gå och lägg er nu så hörs vi imorrn!
OCH MISSA INTE MORGONDAGENS LUCKA!!!

Puss Liza

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0