En unik solnedgång

Idag när jag slutat jobbet efter åtta hade en underbar solnedgång intagit den Kungliga Hufvudstaden. Det var en sån där stund som man vill uppleva på rätt sätt. Jag letade febrilt i tankarna efter det perfekta stället där jag kunde sätta mig och bara njuta och bli sådär filosofisk som man kan bli av sådana stunder. Solen går dock ner ganska fort så för att inte missa allt det harmoniska blev det första, bästa ställe, bredvid restaurang Eken vid Slussen. Det var inte bara jag som hade beslutat mig för att stanna där ett tag och bara stå. Det blev en liten fin gemenskapskänsla bland oss. Solnedgången var överallt; på himlen, bland molnen, i vattnet, i våra ansikten, hjärtan och framför allt i kamerorna. Ni kan ju fösöka föreställa er hur det var. Här ett litet smakprov fast multiplicera det med ungefär en miljon och en sommarkvällsbris på 23 grader.


Alla solnedgångar är unika


Full av värme och levnadsglädje stod jag där och det enda som saknades var någon att dela allt med, därför delar jag det med alla er nu. Varsågoda!

Dagens Ps.
Efter konsultation av en av våra kära läsare, EriC, måste vi gå in med ett förtydligande gällande poolbadet i Täby. Man kan tolka: "Kvällen slutade med bad i en pool i Täby, men Kerstin tyckte det var lite mesigt att bada med badkläder." som att jag badade med kläderna (inkl. skor) på och det är just så vi tänkte att man skulle tolka det. Så bort med era andra fantasier eller keep them to your self.

Kändisspan från förrgårdagen:
Amy Diamond, hon ser längre ut på scenen...

Ska chilla vidare till tonerna av den där lilla Jakob som jag fick hjälp att upptäcka, sen ska jag sova. Gört'!

Kommentarer
Postat av: Rosén

Förbannat vackert!!!!!!

2008-08-03 @ 00:05:04
URL: http://maximilianr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0