Skärp er!!

Många sorgsna dagar har gått utan en enda kommentar/röst i tupptävlingen!!!!!! Vad håller ni på med? Ta er ur hängmattan/postbilen/stekoset och RÖSTA! EN ynka röst har vi än så länge, tack för den iallafall.

Nu till gårdagen:
Vi hittade vårt nya favvo-tidsfördriv. Pensionärspoängen haglade när vi tillbringade förmiddagen med att MANGLA. Varför gör man det inte oftare? Dock var det inte lika roligt med de stora lakanen som ville bli skrynkliga men en grymt cool manglad strumpa var definitiv dagens sötast i stan! Varför inte ta det steget längre? Manglade tröjor, byxor, underkläder - you name it! Om vi får fler lediga förmiddagar framöver kommer ni snart se två mangelplatta tjejer gå runt i stan. Here's the proof:


Idag har vi jobbat - end of discussion. Mange Schmidt passar INTE i backslick, sorry. Eftersom det är lördag så har vi ätit sockervadd, glass och köpt med oss remmar hem för nu var det snart ett halvår sen sist...you know what I mean....time for some Dirty Dancing in Havana.


Dagens ord:
Pizzakartongsporr...hm....varsågoda att fantisera fritt

See you in a while Kaj L. [kajl]

Kommentarer
Postat av: Jakob

oh lala. pizzakartongsporr är ett himlans bra ord;)

2008-07-20 @ 00:43:53
Postat av: you know who

uppmuntrande läsning på kvällskvisten, ha de bra, vi ses imorrn! puss och kram / kingen

2008-07-20 @ 03:18:02
URL: http://jonathanheladagen.blogg.se/
Postat av: Whatever

Jag har ju redan röstat en gång men nu blir det officiellt; alternativ 1 alla poäng!



Mangla på ni! Winnerbäck ikväll ;)



Kram på er tjejer! //Markan

2008-07-20 @ 09:48:40
Postat av: Tora

jag har vridit och vän på saken, men det är jätesvårt! tupp 1 är snyggast, men tupp 2 ser så underbart förtvivlad ut! man vill bara krama honom och pussa honom på hans lilla tuppnäbb! så, tupp nr 2 får mina moderskänslor och min röst.

peace out!

2008-07-20 @ 14:20:35
Postat av: ella

jag väljer att vara väldigt neutral i tupp-frågan, ni vet ju vad jag tycker om fåglar. dom är äckliga svin allihopa och det gör verkligen inget om alla puckade tanter bara skulle sluta mata dom. tama äckel som vill äta mitt hårspray-hår... nej tack, titta bara på stackars reinfeldt... har har ju inget hår kvar för att en duva ätit upp det, nu är han dömd att se ut som ett ollon heeeela livet! HAHAHAHAHA

2008-07-20 @ 14:31:13
Postat av: Eric

Vaddå tupp?

2008-07-21 @ 23:36:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0