Tack för the lovely response. nu continuar vi att rocka på svengelska??...

Vi brukar vakna av att solljuset exploderar in i sovrummet men idag fick vi ett lite roligare uppvaknande om än lite mer drastiskt. Tora ringde och ville ha hjälp att lösa ett postysterium. Underbar röst att vakna till (tyvärr kunde vi varken leverera nåt bra svar på gåtan eller ljuvliga röster...sorry). Regnet har öst ner tillochfrån hela dagen så vad gör man då om inte isolerar sig med pizza och Little Britain-boxen! Jonte såg oftast ut att vara road...


Igår hände det grejjer vill vi lova. Efter den segaste dan ever på jobbet med mycket få gäster blev det maskeradbrännbollsturnering vid vasamuséet!!! Vi var den givna hejjarklacken med våra fina skyltar och hemmagjorda pom-poms av sönderklippta skoskydd! Mycket skrik blev det och vi hoppas vi lyckades peppa så in i hee..hee...helgen är väl er jobbigaste tid? Ett av de bästa lagen vann ju då. Men nej, vi tar inte åt oss äran....jooo..liite. "Vilket lag? Vilket lag? LAGRET LAGRET LAGRET!" Underbara ramsor. Vi borde tänka på det när vi planerar vår framtid. Lite sköna bilder? Givet!

b



Det var en kul kväll/natt och vi hade efterfest, gåendes, på Strandvägen vid tre. Ja just det, Tack Momo för skönsången! It made our night veckor framöver!

Lite kändisspan: Tito Beltran (inte 100%igt) i en skruttig bil utanför Dramaten.
Staffan Westerberg på cykel vid St Eriksplan och det bästa av allt.....dudududu...
Linus Wahlgren!! Strosade runt med (och det här är till dig Oscar och bror min...) han som spelade Micki i Rederiet (Ola Forssmed, red. anm.) på Grönan. Och inte nog med det när han gick förbi Pizzan sa han att han tyckte att de såg goda ut. Våra pizzor!! AAaaaahhh! Azzå! *fnizz*

Sötast i stan i förrgår: Killen som gav Liza 20 spännn i dricks och därmed räddade en redan raserad dag! UNDERBAR!

Good Pie!

Kommentarer
Postat av: Kristin

Mina pärlor!

Vad jag önskar jag hade varit med er!

Jag saknar er alla så jättemycket! Jag längtar till den 3 augusti! Då är ni mina en stund iaf! =D

PUSS!!!

2008-07-22 @ 21:51:19
URL: http://teidahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0