Årets längsta dag

Hej alla bloggläsare!

Efter att Kerstin åkt igår eftermiddag lämnade jag Hökis vid 4-tiden och kom hem för en halvtimme sen. Igår var det parti hos Lenita, där det sjöngs singstar tills vi blev hesa hela bunten för att fira att vi har fått lön. Eftersom hon bor i Roslags Näsby blev det jobbigt att ta sig hem så jag fick barmhärtigt nog sova på golvet på Resarö, där jag också firade min midsommar eftersom både Jonte och jag var helt övergivna av våra "sambos" och tydligen de enda som inte jobbade eller hade andra planer av allt folk på grönan. Trevligt blev det iaf, har till och med sett en midsommarstång, ett dansgill och ätit sill, så det blev lite riktig svensk midsommar till slut.

  

I helgen ska det jobbas och på söndag blir det Sex and the City på bio, Grönan bjuder! Najs! Sedan på måndag bär det av söderut till hemstaden och eventuellt ett stopp på Harstena.

Lav ya all
Liza
xxx

Kommentarer
Postat av: Anna V

fan jag ville också varit o sett Anna E springa o skrika =( men mest av allt vill jag bara var med er alla inklusive den lila skiten carro som har hittat hem. Jag hade som tur också en riktig svensk midsommar, har aldrig gjort en stång förut men nu har jag =) xxxox

2008-06-26 @ 20:09:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0