Back to the woots (roots).

Yo! Här sitter jag nere i LKPG för första gången på 6 veckor. känns lite strange sådär.

Igår spelade Sverige röven av Grekland vad  jag har förstått eftersom jag själv stod och räknade kassan när alla andra såg matchen. Kim behövde tydligen inte ens spela för att bevisa att han är bäst. Det märks ändå...

Lite kul var det iaf att se hur svenska vi svenskar kan bli när det är tillåtet. När jag och Liza äntligen stod på tunnelbanan hem efter lite After var det ett gäng som fortfarande höll lågan uppe. de ville inte sluta hejja.. tillochmed när vi kom till Gullmarsplan var det en stackars sate som sprang runt och ropade: "Varför är ni så tysta? Vi vann ju!!! Ouuuuuuaaaao!!!Ha det bra."  och fortsatte vidare.

Gårdagens citat: "Alla som är från Värmland ropar Tjipp och Hej!"  (hejjarramsorna tog en liten annan vändning för en kille på tunnelbanan).

Ps. Folk här pratar konstigt...igen...



De hann tillochmed kakla om i stan för att Sverige vann matchen!!

Kommentarer
Postat av: Hellre röd än död

Vadå konstigt? :p

2008-06-15 @ 18:18:12
URL: http://jonathanheladagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0