Jag och min kompis Kungen

Hej alla barn! Sitter här i Hökis och har min första lediga dag utan Liza. Men Elvis tar hand om mig och när inte han orkar längre så kommer Jumper eller Svenska Akademien och byter av så så långsamt blir det inte.

I torsdags var både jag och Liza lediga och vad gjorde vi?? Åkte in till jobbet så klart!? Vi träffade min kusin vitamin och så blev det In Flames för ungefär hela slanten. Liiite dålig moshpit dock...besvikna! Men eftersom vi var så inne i konserten ändå så har vi inga bilder därifrån... Fast en bild måste ni ju få se. När vi skulle in till stan igen tänkte vi skippa det kollektiva självmordet att tränga in oss på båten eller bussen med 16000 andra människor så vi tog en underbar försommarpromenad. Då fick vi se denna:



Det var lite tjusigt. När vi tillryggalagt stranvägen och övervägt att äta lite seeeen middag nr.2 men ändrat oss tog vi tuben till Gullmars och somnade nästan på bussen hem. Men det var det värt. Upp igen tidigt på fredag för att jobba. Yippie! Men det var något underbart som väntade...






...oooh - cliffhanger ; )


Btw, inlägget som kommer efter detta hamnade lite fel när jag kom åt den där rackarns knappen så ignore that!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0