Solbad och Piña colada

Jaa, det låter som en heldag i solen med grillparty till kvällen, men faktum är att det precis beskriver vår dag på jobbet. I dag har Pizzan tillhört oss: jag, Liza och Dan på ett hörn. Allt har funkat bra, typ, och vi har kunnat vara ärligt trevliga mot gästerna. En bra dag helt enkelt. Iofs har inte Liza kommit hem än så jag vet inte hur den sista timmen var...

Ett litet dagens kändisspan: Killen som spelade antingen Hasse eller Klasse i "Eva & Adam" - Yeah, thats cool!

Nu tänkte jag slösa bort lite av mitt liv på faceboken men kompenserar det genom att lyssna på världens bästa låt med Mando Diao samtidigt. Det är nåt som är nyttigt!


Ps. en Liten rad Till min Mamma som äääälskar vårat korrekckta seTt att Skriva, klarAr dU av att läSa detta?? synns pÅ OnSdAg!!! pOk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0