Det ligger en sill i min säng...

Om ni inte har förstått det så hade vi alltså filmkväll här igår natt. Och dagens tävling är förståss att lista ut vilka 3 filmer vi såg!


För övrigt har vi fått en vinnare i vår tidigare tävling: "Vad kostade den Zingo som vi köpte på Matdax i Hökarängen (inkl. pant)?"
Svaret ska vara: 7kronor! Och vinnaren är.......and the winner is...............Emil!!!
Han har fått sitt pris och höll ett väldigt fint och rörande tacktal. Kan hända att det dyker upp här...


Nu har Kerstin åkt till jobbet och jag sitter och funderar på vad jag ska hitta på idag. Ska defenitivt åka in till grönan senare eftersom Sommarkrysset börjar spela in idag och Jason Mraz m.fl. kommer dit. Jag menar man måste ju passa på när man kommer in gratis!

Ha en skön dag ute i det kalla Sverige! Nu ska jag gå och diska som en duktig hemmafru...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0