I saw!

Yo, I'm back to tell the true story. Nej, Lizas inlägg var underbart. men jag måste tillägga en sak.

Det finns en man i mitt liv. Han har alltid funnits där. Enda sedan jag fortfarande inte lärt mig rullande "r" har han följ mig på vägen. I svåra tider när jag förträngde att han fanns och istället lade i ebba gröns samlingsskiva i cd-spelaren gav han inte upp hoppet om att jag en dag skulle hitta tillbaka, och nu när jag flyttat hit upp fick han och hans kära vänner följa med trots att kasettbanden inte är som de en gång var, för femton år sedan.

Denna dag uppenbarade han sig äntligen! Halleluja. Messias is back! (Shit vad jag nån gång kommer få ångra att jag sitter här och flummar nu...) Jag stod där i Pizzan, intet ont anande för vad som skulle ske. Det gick förbi två män varav den ena visade ett konstigt gångsteg i farten. "Vad håller han på med?"  tänkte jag. Det tog två millisekunder innan det gick upp för mig. CASPER! Han hade bara gått förbi där som vilken vanlig människa som helst!

Så nu har jag bara en sak att säga, res er upp och ta emot Hans ord:

"Samlar mina tankar i ensamhet innan jag går ut. Trodde jag var smart när jag gjorde slut - aha-a. Längtar efter dig och nu står jag här utanför din dörr. När jag nu plingar på öppnar du då, eller vill du att jag ska gå? Papapapaapaapaapaapaa.... Eloise, är vi mer än bara vänner så visa vad du känner och sen får känslorna bestämma. Eloise, även vindarna kan vända. För mig är du den enda och kärleken är värd ett högre pris, Eloise."

Kommentarer
Postat av: ella

HAHA värt! ska han bo hos er nu?

saknar er!

pusss!

2008-05-28 @ 08:12:31
Postat av: Markan

Min och Calles favoritlåt också! Den gjorde oss kända...

2008-05-28 @ 08:58:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0