jaja..det blir nog bra.

Tuddeloo! Nu har liza fått besök av mig igen... kom hem två timmar efter att grönan stängde men hela resan hem blev underbar med Anders Wendins röst i öronen. Nu ska jag överlägga lite saker med mitt liv sen ska vi nog sova. No friday-feeling at all...

Om nån vill ha så tänkte jag lotta ut en minipåse saltlakrits som jag tog med mig hem och skulle ge till Liza...som otacksamt inte gillade lakrits..=( nedå, desto mer till er!

The fråga lyder...frågan lyder....fråååååågan lyyyyder: "Hur mycket kostade den Zingo som står här bredvid och som vi köpte på matdax hökarängen i förrgår (inkl. pant)?"
      Lycka till! 


 
                                                       




Kommentarer
Postat av: Markan

50 cl eller 33 cl?

2008-05-11 @ 14:45:38
Postat av: Emil!

15!

2008-05-12 @ 17:55:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0