Tag er i akt

Nu är vi här Stockholm!
TAAACK Lizas pappa för att du uppfann internet!

Dagens 08-poäng: 10p - använde våra nyinköpta säsongskort som vilken 08:a som helst (när man inte vänder det åt fel håll...)

Dagens i-landsproblem: Bananerna passar inte i bananfodralet..."De är för böjda" :(

Nu börjar vi bli varma i våra bedårande scenkläder på Grönan( älskar frisyren man får av hättan...NOT!), och ännu varmare om händerna som är täckta av brännskador.

Efter att ha löst raster i Mexen och Pizzan varje dag fick jag (Liza) idag ett schema där jag skulle lösa raster i Matvraket (hamburgerrestaurangen) ahhh! Panik...jag har inte fått någon utbildning där! Jag kom dit och skulle lösa monteringen och var lite smått nervös men alla var jättesnälla så nu har jag efter att alltid ha sagt att jag aldrig nånsin skulle kunna jobba på en hamburgerrestaurang jobbat med både montering och med att bara stå och fritera pommes i 45 minuter. Och fler gånger lär det bli under sommaren...

Jag (Kerstin), å andra sidan, kände att nio timmar att sälja pizza var lite mesigt så jag kryddade upp dagen med lite feber och allmän dödhet, jäättekul...NOT!

Sötast i stan igår: Två killar ~9 som berättade allt om skoluppsatser, mormödrar och bästa kompisar "Smaklig måltid du med, när du äter middag!"

Sötast i stan idag: Matvrakets crew som hjälpte en vilsen rastavlösare och fick henne att känna sig välkommen.



Dessutom har vi lärt ossatt det heter schteka, inte steka,
och att man ska åka pop-expressen direkt på morgonen

See you on Stureplan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0