The Sound(s) of gubbängen

Idag har Kerstin jobbat medan jag har suttit hemma och försökt roa mig själv...än så länge finns inte så mycket här att göra och några sattyg blev det inte...tyvärr. Börjar känna mig som en riktig nörd eftersom jag typ bara umgås med min andra kompis; datorn, som i alla fall inte överger mig för att jobba.

Men innan Kerstin drog in/ut till Grönan hann vi med att schteka lite på Gubbängsfältet, där vi njöt av solen, Sounds och det faktum att vi inte har några nationella matteprov eller liknande att oroa oss för!

                                     

Veery niice indeed!

Vill ni se en riktig schtekare kolla in Björn Gustavsson firar Kungen i Morgonsoffan (eller kom till grönan...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0