Upp och ner...och upp igen, och lite runt

I "morse" när jag (Liza) började vid tjugo över två, fanns det  inget schema till mig på anslagstavlan, så jag ringde till TeamChef A och frågade vad  jag skulle göra.  Jag fick till svar att jag inte behövdes för att lösa raster och att de inte riktigt hade nån uppgift till mig, så jag fick gå till Pizzan och invänta ytterligare instruktioner. Så jag gick dit och efter typ 2 timmar verkade de ha glömt bort mig efter att ha konstaterat att jag inte kunde göra glass, så jag gick och åt. När jag kom tillbaka ville de att jag skulle lära mig glass och sockervadd (de försöker göra mig till kombi :S). Efter ett par misslyckade försök att göra mjukglass, sålde jag en kulglass och sen övergick jag till att misslyckas med sockervadden. När jag fick höra att Kerstin hade fått sluta tidigt ringde jag till Teamchefen och sa att jag ville sluta tidigt så jag stämplade ut vid 5 istället för 6.



Nu till de lite more fun and exciting stuff på Grönan. Efter att vi tagit oss friheten att sluta tidigt inför helgen (ja, det är söndag men vi har helg nu...)
gick vi runt på området och chillade liite, käkade liite sockervadd och
 tjackade en specialglass av Emil, tacken för det var att han, efter att jag och Liza njutit av lilla fritt fall och lyktan (typ samma), drog med oss upp i sista åket av Fritt fall TILT och Katapulten.... Tack för den!... Aja, så nu kan vi göra allt..hm...typ. Bara Extreme kvar.

Vid åtta stängde Grönan och tyvärr alltså, bli inte sur nu, men vi skippade Björn och Parlamentet för bio istället. "Be Kind Rewind" får tre av fäm toasters men med sylt (motsvarar ungefär tre ½). "De va najjs vare" 


'Imorgon utlovas stor brännskadespecial!
CIAO

Kommentarer
Postat av: Anna V

om du blir kvar i glassen o lyckas bättre där kanske du får jobba med min bästa vän här i från england Nina som kommer hem till stockholm för att börja jobba där för andra året i rad. Fan hon dumpar mig för lite glas =(
(fast de är ju gott, godaste hittils är pasion o annanas sorbe med vanlij vanlig glas i ett pröva om den finns i sverige =))))

2008-05-06 @ 18:45:49
Postat av: Emil!

Ojoj ser jag ut så där när jag jobbar? Illa, borde nog se till att fixa mig en bättre mössa :)

2008-05-08 @ 22:35:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0