AAAAAAAAAAAHHHHHHH!

Nu! Ge mig nåt NU! Jag har INGEN ANING om vad jag ska göra, vad det ska bli av mig. Ibland känner jag en lättnad över att det finns så många olika möjligheter men å andra sidan blir det jäkligt svårt att välja då... Stockholm? Linköping? Norge? Haparanda? Ja, varför inte? Lite förändring och lättare att få en bostad att julpynta!

Har iallafall ett STORT projekt på gång, ibland. Hoppas kunna forma det lite bättre och verkligen göra ngt av det.

Lite tisdagsmusik. De är faktiskt en liten del i mitt projekt.

Nej nu ska jag baka till mina ÄLSKADE! Har saknat er så häääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääär mycket!

Bababababa

Kommentarer
Postat av: Johan S

NORGE :-D

2008-11-04 @ 18:47:54
Postat av: tina

tack för länken...

jumper.. mmmm.. tapetklister haha

passar min situation just nu!

2008-11-04 @ 20:51:36
URL: http://ihuvudetpamartina.blogg.se/
Postat av: Eric

Tack DJ Adolfsson!

2008-11-06 @ 13:43:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0