Aj aj aj! Här var det tomt. Fy skäms!

Egentligen är jag alldeles för tråkig och okoncentrerad för att skriva nånting här men om jag inte hade varit det så hade jag kanske skrivit så här:

Igår föll den första SNÖN här i Stockholm. Jag stod i kassan på ett café på fotomässan och betade av kön som började 11:05 och tog slut 16:30 ungefär. Men nånstans hörde jag någons röst som påpekade för hela C-hallen att det snöade utanför och jag kunde slänga en snabb titt ut genom fönstret och se de dunliknande flingorna, innan kunden hade skrivit klart på kontoslipen och det var Tack och Hej och nästa.


Mamma har varit på en snabbvisit och vi hann med att göra stan i lördags. NK's julshop lämnade lite i övrigt att önska men klarade av att höja julstämningen åtminstone ett halvt snäpp.
 
FILMTIPS: Gå och se Kärlek 3000! Man blir glad och pepp! Jag fick med mig Unge Herr Litton på premiären i fredags och det var skitkul. Regissörens stolta pappa satt framför oss och vi pratade med honom efteråt. Hur söt som helst. 


Och bara så ni vet - "Lyssna till ditt hjärta" med Friends.....jag säger inget mer men är besviken på er......Jag satt och tittade på Dansbandskampen i lördags istället för min & Lizas underbara lustigkurre som var på tvåan. SE!

Men nu är jag så där tråkig och okoncentrerad så jag skiter i det och återkommer nån annan dag.


Lev ut och baka saffransmuffins till mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0