Let it snow, let it snow, and snow

Nu har det snöat i tre dygn här uppe i Stockholm och folk pratar om kaos hit och kaos dit. Det är precis som vanligt alltså. Ett snökaos om året minst, men det verkar som att den kunskapen samhället (SL, de som plogar, bilister, folk som klär sig i lågskor) samlar på sig liksom spårlöst försvinner till det är dags igen nästa år. Lära av sina misstag? Vad är det för något?

Jag tycker att det är sjukt mysigt att snön yr dagen lång och vill bara få med mig någon ut och göra snögubbar. Hade lite snökrig med mig själv på den stängda delen av Grönan igår, det är allt. Följ med mig ut!

Bara en vecka kvar till den börjar nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0