TACK!

Det var underbart att sitta i biomörkret med gåshud på armarna och drömma sig bort till en konsertsommar som jag faktiskt missade (om man inte räknar Sommarkrysset ^^). Så tack Lasse för att det blev en film till mig som missade turnéen, och tack Linköpings kommun som ordnade så att vi fick chans att se filmen och dessutom gratis!!! Och framförallt TACK MARTIN som tänkte på mig och gav mig biljetter.
   Jag har alltså sett Solen i ögonen, en dokumentärfilm om Lars Winnerbäcks turnésommar. Helt underbart var det och det fick mig att längta efter att gå på Winnerbäck konsert för första gången på länge!

Imorgon åker jag upp till Stockholm för att försöka få lite julstämning på Gröna Lunds julmarknad och för att träffa alla underbara människor som finns där! Hoppas jag får träffa er där!

Bättre uppdatering kommer!
Puss på er!

Kommentarer
Postat av: tina

åh vad jag längtar efter att få se filmen!SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ avis

2008-11-29 @ 10:22:21
URL: http://ihuvudetpamartina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0