Den nye Mastodontfilms-Mats?

Jaha ni tror alltså att det händer saker i Linköping :P Jag kan väl redogöra lite för de senaste dagarna i alla fall...

Fredagskvällen började med att jag för sista gången satte på mig kepsen med den gröna texten på och det var inte med sorg i hjärtat som jag lämnade Subway den kvällen för att ta mig till en lägenhet i Berga. Där väntade mina nyblivna arbetskamrater från Cloetta Center, som spelade spel. Efter tacos och cider tog vi taxi in till stan för att spela bowling och den behöver vi inte prata så högt om... Maria kom i alla fall dit och höll mig sällskap i nederlaget och lagom tills vi skulle gå kom det ett gäng bekanta ansikten från Åtvidaberg dit så vi hängde kvar en stund...sen slutatde det med att jag och Maria tog en taxi hem till Lambotown vid tre.

Annars har det varit en hel del filmkvällar. I torsdags såg jag äntligen "Hata Göteborg", så nu får jag vara med i gemenskapen igen! Och igår blev det "the Bourne Identity" och "the Bourne Supremacy" så då var jag ju tvungen att se "the Bourne Ultimatum" idag.

Men idag för att bryta trenden lite följde jag med min mamma på teater. Vi såg "Arsenik och gamla spetsar" och där dök det faktiskt upp lite kändispan, hör och häpna! Först dök Krister Kern upp på scenen, som bl.a. har vart med i Predikanten och Ciao Bella och nu är han med i Oskyldigt dömd som går på 4:an. Sedan när vi gick därifrån fick vi se att Björn Eriksson, landshövdingen, hade suttit strax bakom oss.

Björn Eriksson

Ja, så kan det gå till i Linköping. Den här veckan jobbar jag bara måndag och lördag hitills, så om nån vill hitta på nåt, kanske kolla på film rentav, är det bara att höra av sig!

Puss på er allihop!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0