I'm off to varm country(or the province of Alsterlind)

Jaa, är egentligen för hispig för att få ner nåt här men försöker ändå. Ska på en liten minisemester till Värmland. Har inte gett det landskapet en riktig chans förut. Har nog bara varit där över en dag som längst, på Mårbacka för kanske tio år sedan. Nej, men vi måste ha bott över någonstans då... HUR kunde jag glömma! Vi bodde ju på Scandic i Säffle! (det ligger väl i Värmland?) Jag ber om ursäkt pappa. Det är faktiskt liiite illa att glömma en sån sak efter att ha hört "Säffle, ge mig en kopp kaffe" i tjugo år...

Jaja. Inte blev jag mindre virrig efter att ha pratat med Eric, den......jaa....det finns inget ord. Jag beundrar honom något enormt. 

Nej, för att lugna ner mig lite satte jag på skivan med Christer Sjögren som jag köpte till mormor i måndags och faktiskt, just nu började låt nr. 14 och vilken tror ni det är...? "Ack, Värmeland du sköna." Lite kusligt nästan... 

Nu ska jag försöka packa klart. Vet att det händer lite saker i Linkan. Liza, kom igen nu. TELL US!!!!
Sköt om er så länge! Hörs på måndag!

Kommentarer
Postat av: carro.

ja, Liza, skriv. Linköpingsnytt, tack!



ledsen Kerst, men värmland är inte så jävla spännande. Mest en massa skog, och en och annan älv. Men du är söt ändå.

puss

2008-10-24 @ 09:02:24
URL: http://barbiefatal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0