PK och en grisrosa skåning.

Hej, hej! Liza är nu på väg ner till guld och gröna skogar igen. Ta hand om henne annars tar jag tillbaks 'na.

Efter några timmar på jobbet åkte jag in till stan och träffade Martina för att gå på inspelning av Parlamentet! Sjukt kul och LÄTT värt 40 ynka spänn! Na-h-ajs! Självklart blev det ju inte sämre av att Johan Glans var där! Så ni får inte ha så mycket att göra på söndag kl. 20.30 förutom att titta på TV4 (ja, Eric. Ännu mer reklam). 

Dagens kändisspan förutom komikerna:
Christer Björkman
- på TV-huset
Adam Tensta - också på TV-huset
Kim Sulocki - med cykel med barnsits på Norrmalmstorg
Någon manlig skådespelare (som liknade Henrik Lundström bakifrån) på Max.

Just nu sitter jag och tittar på det mest politiskt korrekta programmet man kan hitta i TV-tablån just nu...ja, just det - Idol. Ett bra typexempel: En av tjejerna har gjort ett ganska intetsägande framförande och får oförtjänt bra kritik och lovord bara för att hon är snygg och Peter Jihde, som för övrigt är den enda stjärnan i programmet, säger: "Ja, hur kändes det att ha tjugo dansare runt dig? Det har du inte varje dag i Växjö, va?" Det givna svaret är ju ett lite spydigt "Jo." men så kul har vi det inte på TV4, nej. Hon svarar istället: "Åh, det är underbart. Man får en sån gemenskap och de är ju så duktiga!" BOORING!!!!!!!!!!!!! Nej, jag ska bara se hur det går för Lars och om han är så mysig som alla säger.

Såg förresten en kul reklam och exempel på småstad som vill marknadsföra sig själv coolt. Mamma, gissa vilken stad...jo, som alltid....Torsby. (Mamma och jag har en teori om att ALLT har någonting med Torsby att göra på ett eller annat sätt). I alla fall, Torsby gör en reklam vars tyngsta grej de vill få fram är sin skidtunnel, och det ÄR faktiskt någonting att skryta med men sedan, i slutet av TV-snutten vars pris jag inte ens vill tänka på (akta så att ni inte gör en Island och går mot konkurs), har de slängt in en bild på filmen "Rallybrudar" och klämmer in något i stil med: Och här valde de att spela in filmen Rallybrudar. Jaa, den staden slutar aldrig att förvåna mig.

Nu har jag bara en sak till att klaga på: jag råkade trycka på nån nedrans knapp så att "överskrivningfunktionen" på mitt tangentbord aktiverades. HUR FÅR MAN BORT DEN???!!! I'm going mad more or less. Mest more. HJÄLP!

Ta det lugnt där ute och "glöm inte att rösta med hjärtat" - urk!

Kommentarer
Postat av: Eric

Kerstin tryck på knappen insert.



när du skriver någonting och vill gå tillbaka i texer å skriva till något mer. har du då klickat på Insert så kommer tecknen som är efter, textmarekringsstrecket där du skriver, att skrivas över. klickar du på insert igen så skriver du inte över utan lägger som vanligt bra till text där du valt att skriva.

2008-10-12 @ 13:18:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0