"Roligt och roligt...Grisar ska inte ha roligt!"

Just det äventyr var det...Jag var och upptäckte en ny del av Stockholm igår, nämligen Bagarmossen. För er som kommer från byn så påminner det väldigt mycket om Skäggetorp, på flera sätt ^^... Eller för alla er trogna läsare från Lambotown har de ett "centrum" som är typ dubbelt så stort som vårt...och det finns några fler pitbulls men de har ingen Nahir, så jag vet inte riktigt vem som vinner...

För övrigt vill jag hälsa alla från byn välkomna till Subway (ja Eric, mer produktplacering!) på lördag natt för då ska jag nämligen stå där mellan 1 och 5 på natten! Så kom och håll mig sällskap och underhåll mig!! PLEASE, PRETTY PLEASE!

Lav ya xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0