Te och problem

Har precis kommit hem från första dagen på nytt jobb - Stockholmsmässan, och sitter och väntar på Liza som förärar staden med ett besök för att träffa lite folk. Hon är med andra ord ute på äventyr. Vi hann med en fikasväng på stan i eftermiddags och det resulterade inte bara i god köttfärspaj och chokladboll utan, som grädden på moset eller skummjölken på chai-téet, inte mindre än 3 kändisspan! Here you go:

Carl-Jan Granqvist på ett café på nedervåningen av T-centralen - nice gratisreklam för det stället!
Björn Hellberg - lite overkligt nästan. Har obeskrivligt hat-kärleksaktigt svårt för den människan. Tål inte hans "humor".
En ännu oidentifierad kvinnlig skådespelerska. Tror dock att hon bl.a. har gjort ett barnprogram för ett tiotal år sedan. Kort, rödbrunt hår, kaske lite gäll röst, snällt ansikte, har nog ett M någonstans i sitt namn. Nej, får fundera mer på det.

Nu till något betydligt viktigare:

Dagens utbredda i-lands-problem:
  Anonym: "Men jag kan inte delete:a min status på Facebook, för då tror alla mina potentiella ragg att jag inte är singel längre".  - Life's tough!

Ja, ja. Nu får hon ta och komma hem så jag får lägga mig. Inte klokt vad de där ungdomarna är ute och flänger nu för tiden, annat var det förr. Då var alla hemma hela tiden.


Kommentarer
Postat av: något som en ko har runt halsen som låter...

hahaha, jag borde känna mig träffad va? hamnar det på bimbosidan nu igen? =)

2008-10-09 @ 00:14:12
Postat av: Kerstin

Lätt ATT det gör =)

2008-10-09 @ 22:59:05
URL: http://st08ckholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0