Livet i Linköping

Nu var det länge sen det kom en uppdatering från byn, och eftersom Cursed är här i fjärde storstadsregionen tyckte jag att det var på sin plats!

Ojojoj...sen sist har jag fått:
  • massor med tider på Brio, vilket är jättekul
  • Extra jobb på Cloetta Center, vilket innebär att jag får titta på hockey gratis lite då och då
  • jobb på Subway, men det är inte så kul som jag trodde, så vi får se hur länge det fortsätter...
Jag har även varit i Göteborg med min pappa på Bok-och Biblioteksmässan, så kändisspanlistan är ganska lång, faktiskt så lång att jag inte kan skriva alla. Nä men det var väldigt roligt och mycket böcker och seriealbum blev det. Träfade bl.a. Martin Kellerman (Rocky) , Thomas Bodström och hon som har skrivit böckerna som Morden i MIdsomer är baserdade på.



Annars är allt som vanligt i princip...drar upp en sväng till Stockholm på onsdag för att träffa alla trevliga människor däruppe!


Nu måste ni sova!
Puss och Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0