Hej allihopa!

Nu har jag varit tillbaka i Linköping i snart en vecka. Den har kantats av halsont, intervju och möten. Har inte alls varit så social som jag borde, men jag lovar att bättra mig! Jag får väl skylla på min hals och på att jag ville packa upp hela mitt liv från Stockholm så att allt hamnar på rätt plats, man vill ju inte hitta glassen i garderoben och byxorna i frysen som Alfons och hans pappa gjorde när de hade varit och handlat. "Var sak har sin plats."

Självklart har jag inga kändisspan i Linköping men jag har hört historien om när Kerstin träffade Johan Glans på Götgatan. De var båda ute på varsin helt vanlig promenad, men hon trodde defenitivt att han skulle vara längre!

Rykten har också nått mig som talar om att det är ett datorinköp på gång uppe i Stocholm så förhoppnings kommer vi kunna få lite spännande nyheter inom en snar framtid.

Keep it real
Liza

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0