Hello Europe, Stockholm's calling...

...thank you for a wonderful evening.

Idag har jag och Martina totally ägt Pizzan och resten av det som kallas världen, med god hjälp från Dan och Lova. Musik i kiosken = en pepp dag hur lång den än är på pappret. Det har varit skön musik och snack om Anders Wendin som dominerat dagen. Eller vad sägs om dessa höjdpunkter:

Martina och Lova står båda böjda över pizzaugnen och sjunger smått "Girls just wanna have fun..." medan de lägger upp vesuviobitarna på slicebrickorna, det är så man blir tårögd.

Liksom när Martina dyker upp bakom kylen och brister ut i "Anders i mitt hjärta"...

Martina kommenterar att hon gärna kan vara A. Wendins delight, för som hon sa igår kväll: "han får mig att bli grov".

En helt härlig dag iaf. som egentligen började med en trevlig fika på stan med en gammal klasskompis på genomfart, Jeppsson och slutade som gårdagen, jag och Martina, höga på Moneybrother, följde Patric för att godkänna eller döma hans fotomodell... 

Några kändisspan från senaste tiden som legat och gottat till sig i minnet:
Höll på att krocka med en miniliten Anna Sahlin i Green Room på lunchen idag, Jennie och Benke från Bounce på Kungsgatan, Gudrun Schyman på Drottninggatan, Mona Sahlin nån annanstans och självklart har min stalker varit i farten ännu en gång - Janne köpte Magnum och Göteborgs rapé i Vi-butiken. Har säkert glömt någon.

Btw så var både Miss Li och Thomas Di Leva på sista Sommarkrysset idag för er som inte hört soundcheckarna hela dan. Har sett honom live på Peace & Love förra sommaren då han försökte ge hela publiken en "kosmisk orgasm". Vet inte hur det blev med det idag men konfetti föll iaf från himmelen när hans ord avslutade hela kryss-sommaren: "vi har bara varaaandra, vi har baara varandra".

Med tanke på vem som nämnts mest i detta och förra inlägget kan ni ju lätt svara på dagens fråga om vem ni tror jag "you tube-knarkar" just nu..

Good night - see you in court

Kommentarer
Postat av: Martina

ditt inlägg får mig att bryta ut i glada tårar

2008-09-14 @ 21:58:25
URL: http://ihuvudetpamartina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0