Just so you know

Härom veckan tänkte jag stryka ännu en punkt på min grow-up-lista och skaffade mig ett mobilabbonemang från Telenor. Jag älskar inte dem ännu... På grund av detta fick jag ändrat nummer fast den övertrevliga [Vicktorr] i affären sa att jag skulle behålla mitt gamla. Men jag har ringt och sagt till dem så om någon vecka kan jag få tillbaka mitt gamla, kära nummer. Detta har dock lett till att det är väldigt tyst i min telefon, och en konsekvens blev att Victor, Carl och de andra i Sugarplum Fairy inte fick ha mig och min kusin med på efterfesten igår. Too bad!

Måste slå ett slag för en gammal låt från 2004 eller nåt, kände att jag kan ta till mig texten till fullo nu när jag bor i DKH (Den Kungliga Hufvudstaden)... http://www.youtube.com/watch?v=oMwmE-Lj79o


Man kan inte baka en kaka utan mycket deg...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0