Kloka ord från en man i klänning.

Hej alla glada! Dela med er av erat humör, tack!

Just nu hoppas jag att Liza provjobbar på Subway på (...hm...vänta lite...säg inget...) S:t Larsgatan. Grillar, brer och slår in mackor så det stänker om det. Eller det kanske inte är så bra om det stänker... Så det står härliga till! (oh, pensionärspoäng på den). Själv såg jag Thomas Di Leva på TV i morse. Eftersom ordet "effektivitet" har satt sig djupt under den här sommaren och gjort att jag omöjligt kan göra en sak i taget så gjorde jag frukost samtidigt, men det lilla jag höra var värt att skriva ner, eller upp..

"I Universum är allting möjligt"
"Alla föds med en unik dröm i sitt hjärta"

och för att inte tala om hans sätt att deala med att någon ifrågasatte honom:

"Jag har bara en idé om här och nu, att jag sitter här. Ställer någon en fråga så svarar jag på den utifrån mitt hjärta. Jag kan inte svara utifrån ditt hjärta."


All kärlek till honom. Han har gjort sig förtjänad av den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0