Och där var säsongen över.

En underbar sommar med underbara människor är nu slut sedan Gröna Lund stängde sina portar i söndags kväll. Men inget ont som inte för något gott med sig. Eller som vi säger: Ingen lönesöndag som inte för en pubkväll med sig. Jag, Martina och Emma sprallade runt ganska bra till både "Poison" och Justice.



Dagens kändisspan: Bo Kasper Sundström - sångaren i Bo Kaspers Orkester åkte tuben samtidigt som jag härom dagen. Läste nån dag senare en intervju med honom i DN. Den måste ha ägt rum samma dag, eller så har han bara ett par kläder. Vem vet?

Såg en kul grej på Internet idag. Ni vet, på en del sidor får man även se de senaste rubrikerna. Det stor iaf så här:



Lokalt: Rånförsök i (nånstans)       Världen: Snö har fallit på Mars

Hallå! Borde det inte ha stått Universum då? Bara tänkte...

Räknade ihop min dricks idag som legat i ett plastglas i mitt skåp på jobbet och vuxit till sig under sommaren. 151 kronor. Jag tackar jag! Ett bra exempel på ordspråket "Många bäckar små", som annars verkar lite diffust.

Nej, nu ska jag sova. Snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0