backinthedaysmaraton #1

Jag vet att ni ska få se lite hur jag och Liza hade det i Oslo, men jag kan inte hålla mig. Ett oerhört behov av namedropping spränger i mitt huvud. Måste...få...ut...det...

Hardcore Superstar - Someone special (Vem kom på videon?)
Hardcore Superstar - Liberation (SKA hitta plattan på rea någonstans, någon gång)
Paolo Nutini - Jenny don't be hasty (Ge alla!)
Timo Räisinen - Don't let the devil ruin it all (den legendariska sommaren -05)
Backyard Babies - A song for the outcast (min favvo ByB-låt trots att jag aldrig lär mig texten)
Millencolin - E20 norr (deras bästa när den är på svenska)
Millencolin - Killercrush (en av de refrängtexter jag faktiskt lärt mig och älskar)
Håkan Hellström - Ramlar (det kommer ALDRIG uppfinnas någon bättre dansa-dig-galet-lycklig-låt)

Nu har ni nåt att roa er med ett tag framöver. Varsågoda!

Puss och kram - amalgam-dam

Kommentarer
Postat av: Johan S

Kerstin eller Liza kan inte någon kolla facebook.. behöver svar senast 16 angående om ni vill bo här.

Mvh johan

2009-01-16 @ 12:46:12
Postat av: ella

jag älskar att vi har bäst musiksmak.

2009-01-16 @ 23:49:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0