En fantasilös rubrik

Nu har jag ändrat min "current town" på Facebook tillbaka till Linköping och därmed tappat några coolhetspoäng... Men men, det är ju så det är. Det finns många fördelar med att vara tillbaka också. Alla underbara! Bara att kunna ha en "Let's dance-fredag" är enkelt men så härligt. I love it!

Något som var ännu mer lovely var besöket som var i stan i några dagar! Han hann fälla en smart kommentar också som bara skrek BLOGGMATERIAL så fort den kom ut ur munnen:

"Jag hatar sån här musik som de inte har skrivit själva. Det är musik utan själ. Kommersiell dynga. Som lök..." 

Nej, nu ska jag försöka bli frisk så jag kan sitta i Evves lägenhet imorrn och spy över att en viss blondin ska vara med och dansa... Oj förlåt, trampade jag någon på tårna? Hon är säkert en underbar människa på många sätt men: NEJ!

Ja! Nu kom jag på mer jag ville säga! Tittade på Grammisgalan igår och guuuu' vad jag längtar till P3 Guld! Då ska förhoppningsvis all bra musik få rättvisa. Det var ETT pris som hittade sin rätta ägare igår. ETT pris! Skandalöst. På P3 Guld har iaf jag bidragit med mitt tycke och bäst för alla andra att de tyckt likadant som jag. Då vill jag se värdiga vinnare till minst 6 av kategorierna. Ja,ja. Nu ska jag inte låta bitter. Bättre att njuta av DEN värdiga vinnaren från igår!

Ha det! / Kerstin

Kommentarer
Postat av: caroo

jag ska på p3 guld. yeeeees!!!1one

2009-01-08 @ 23:49:34
URL: http://barbiefatal.blogg.se/
Postat av: Kamilla

Ja, det var tur att Håkan fick pris. Hoppas verkligen att rättvisa skipas på efterföljande galor.

2009-01-10 @ 19:02:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0