Hälsningar från Knäckebrödsfabriken

Nu sitter jag i bilen på väg hem från en veckas skidåkning i Idre. Det innebär att jag inte riktigt har insett att det är ett nytt år och försöker i alla fall skylla det på att jag har varit isolerad. Men jag vet att det inte riktigt funkar eftersom det faktiskt var ett riktigt fint firande där uppe också, det har nog mer att göra med att jag inte har nån aning om vad jag ska göra med detta nya år...Aja jag ska inte heller skriva nån krönika, men tänkte att jag i alla fall kunde bidra med lite snö-bilder. Tyvärr blir det inge bilder från backen, det var alldeles för kallt att ta med sig kameran ut.


 

Nu har jag ett par timmar kvar i bilen att se fram emot, när jag kommer hem blir det till att försöka göra sig snygg och sen gå ut för att fira att Kerstin får dricka i USA från och med imorgon! GRATTIS i förskott gumman! Nu hälsar Leksand till er alla!

God fortsättning på det nya året

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0