Regression here I am...

(Läste Lizas inlägg och det passade så bra med ett inlägg från min andra blogg så här är det. Kopierat och klart.)

Man säger ju  att man genom drömmarna bearbetar det som hänt under dagen. Här är min dröm. Varsågoda och tolka!

Jag står i hallen och kommer på mig själv med att ha bjudigt min brorsa på alkohol och får sjukt dåligt samvete för att han är under arton. Mamma och pappa var på väg till jobbet så jag springer ut i nattlinne till bilen och kramar om mamma hårt, tårar börjar komma och när jag går till pappa lyfter han upp mig som man gör med bäbisar när man vill få dem att rapa efter maten. Runt omkring oss börjar Magnus Ugglas "Pom pom" spelas och jag gråter ännu mer.

Jag vaknar gråtandes med en blandning av "Rockartwist" och "Fingertwist" med Mora Träsk på hjärnan. Spännande.

(Bästa tonerna just nu: 1 minut och 24 sekunder in på denna låt.)

Snart färdigpackad...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0